معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت که مراکز اقامتی و پذیرایی استان که در تعطیلات نوروزی امسال خدماتدهی خوبی داشته باشند ، تشویق می شوند
 
\nمهران حسنی  افزود : این تشویق شامل تاسیسات اقامتی گردشگری مانند هتل ، متل ، هتل آپارتمان ، مهمانپذیر ، مجتمع های توریستی ، خانه های مسافر ، واحدهای پذیرایی و دفاتر خدمات سیاحتی و جهانگردی می شود .
وی ادامه داد : عملکرد تمامی این مجموعه ها در تعطیلات نوروزی از سوی تیم های بازرسی کمیته های مربوطه اسکان ، خدمت رسانی و امور رفاهی و ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر ارزیابی می شود.\n
\n
معاون اداره کل میراث فرهنگی مازندران رعایت مسایل بهداشتی ، نظافت ، تمیزی و تزئین سالن پذیرایی ، رعایت نکات بهداشتی در آشپزخانه ، داشتن نمازخانه و رسیدگی به آن ، رعایت تنوع و کیفیت غذایی ، داشتن تجهیزات اعلام و اطفای حریق ، دارا بودن پروانه فعالیت و رعایت نرخ مصوب را از معیارهای ارزیابی مراکز اقامتی و پذیرایی برشمرد.\n
\n
وی گفت : تاسیسات گردشگری و اقامتی که بتوانند نکات مورد نظر را رعایت کنند از تشویق ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران برخودار می شوند و در صورت رعایت نکردن و وجود کمبود ، تذکر دریافت می کنند\n
\n .
به گفته حسنی پس از پایان تعطیلات نوروزی و ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران به واحدهای پذیرایی و اقامتی نمونه ای که این نکات را رعایت کردند و از سوی کمیته های مرتبط شایسته تشویق شناخته شوند ، تشویق های لازم اعمال می شود .
وی اظهارداشت : کسب این تشویق ها در ارزیابی این واحدهای پذیرایی واقامتی تاثیر دارد\n
\n .
معاون اداره کل میراث فرهنگی مازندران تعداد واحدهای پذیرایی بین راهی ، پذیرایی و اقامتی استان را حدود 600واحد اعلام کرد .
براساس اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از 27 اسفند 94 تا هشتم فروردین امسال سه هزار و 542 مورد بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدماتی انجام شد که 150 واحد تشویق و 171 مورد تذکر و اخطار کتبی دریافت کردند.

\n
 

انتهای پیام/

کد خبر 1395011048